Tässäpä näistä kuva

Ja tässä varren kuviosta vielä lähikuva

Kun sukat valmistui, päätin että pidän nämä ehkä sittenkin itsellä. Vetäisin sukat muina naisina jalkaan. Tai yritin. Kävi ohraisesti.

Joko mulla on liian iso kavio tai sitten mun viuhkakuviontekokäsiala on hiukkasen tiukkaa... Kapeajalkaiset tutut ilmoittautukoon, joku saattaa löytää jouluna kuusen alta huisin hienot sukat

Piti tänään käydä ostamassa uudet lyhyet pyöröt villapöksyjen lahkeita varten, edelliset katosi kuin pieru Saharaan. Ei löydy yksinkertaisesti mistään! Ja mulla on sentään vaan yksi pussi, minne aina laitan kaikki puikot käytön jälkeen. Tosin kerran kävi niin, että olin "hukannu" 3,5 sukkapuikot. Löysin vaan kolmoset ja neloset. Kävin ostamassa uudet ja kun tulin kotiin, huomasin että ne puikot, mitä olin mitannut kolmosiksi, olikin 3,5... Mutta nyt yritin olla tarkka kun mittailin.